جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد کیانی

حوزه/ حجت‌الاسلام کیانی، گفت: إن‌شاءالله تعدادی از طلاب امریه که در سال ۹۷ جذب شدند نیز با اولویت طلاب متأهل و مناطق محروم استان، در دوره آموزشی پیش رو، شرکت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در رابطه با امریه خدمت سربازی طلاب در آموزش و پرورش، اظهارداشت: طلاب وظیفه در آموزش و پرورش استان خوزستان که ورودی سال ۹۶ هستند باید جهت صدور نامه پایان مأموریت، در صورت داشتن کسر خدمت به معاونت امور طلاب خوزستان مراجعه نمایند و آن دسته از طلابی که کسر خدمت خود را ارائه ندهند، پایان مأموریتشان در تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ خواهد بود.

وی با بیان اینکه هزینه دوره آموزشی طلاب امریه در آموزش و پرورش، توسط اداره آموزش و پرورش پرداخت خواهد شد، گفت: معاونت امور طلاب حوزه علمیه خوزستان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، در حال انجام فرایند واریز هزینه به حساب تیپ امام صادق(ع) و نهایی نمودن تاریخ آموزشی می‌باشد.

حجت‌الاسلام کیانی، تصریح کرد: إن‌شاءالله تعدادی از طلاب امریه که در سال ۹۷ جذب شدند نیز با اولویت طلاب متأهل و مناطق محروم استان، در دوره آموزشی پیش رو، شرکت خواهند کرد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان خوزستان، در پایان گفت: طلابی که گواهی برگ سبز دوره تکمیلی کفایتی را دارند، نیاز به شرکت در دوره آموزشی تیپ امام صادق(ع) را ندارند؛ به همین دلیل جهت ثبت برگ سبز در سامانه، لازم است هر چه سریع‌تر به معاونت امور طلاب استان مراجعه نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha