جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 858769
۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر(عج) نجف‌آباد

حوزه/ دوره اختبار و تثبیت تحت عنوان «انس با حوزه» ویژه داوطلبان ورود به مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر (عج) نجف‌آباد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد،حجت الاسلام حیدر علی ایوبی، مدیر مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر (عج) نجف‌آباد، امروز در خصوص رویکرد مناسب داوطلبین برای ورود به حوزه، گفت: در زمانی که در دوران غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به سر می‌بریم، مسئولیت تبیین دین و ابلاغ این رسالت بر عهده علما است. 

وی ادامه داد: داوطلبینی که وارد حوزه می‌شوند با این رویکرد که ما وارث علوم، معارف و تعالیمی هستیم که انبیا علیهم السلام داشته‌اند و آمده‌ایم آن‌ها را فرا بگیریم و به فضل الهی بتوانیم آن علوم، معارف و تعالیم را گسترش دهیم، مسیر علم آموزی را ادامه می دهند.

 حجت الاسلام حسنعلی نورمحمدی، معاون آموزش حوزه علمیه جامعه الامام المنتظر نجف‌آباد در خصوص دوره «انس با حوزه»، گفت: دوره «انس با حوزه» با رویکرد ارائه بسته‌ای کامل از برنامه‌های حوزه در طول سال تحصیلی برگزار می شود و افزون بر مسائل تربیتی و اخلاقی، به مسائل آموزشی نیز می‌پردازد تا داوطلبان ورود به حوزه از همان ابتدا با برنامه‌های حوزوی آشنا شوند.

وی افزود: دوره «انس با حوزه» به مدت ۳ هفته برگزار می‌گردد و اختتامیه آن با حضور داوطلبان و خانواده‌ها روز پنج شنبه ۲۴ مرداد ۹۸ به کار خود پایان می‌دهد.

حجت الاسلام نورمحمدی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های شرایط حوزه علمیه نجف‌آباد هنگام مصاحبه داوطلبان این است که حتماً باید والدین فرد متقاضی حین مصاحبه در حوزه حضور یابند و قبل از مصاحبه داوطلب با اساتید مصاحبه گیرنده، اساتید بدون حضور داوطلب با خانواده او گفت‌وگو می کنند.

 معاون آموزش حوزه علمیه نجف‌آباد افزود: از ۱۰۰ نفری که در مصاحبه امسال شرکت کردند، ۵۰ نفر وارد دوره «انس با حوزه» شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا RO ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 0
    سلام بنده چندسال پیش عضو حوزه علیمیه نجف آباد بودم دوره اولی رد شدم ولی از اون موقعه زده شدم از حوضه هرچند هیئتیم ولی دوست دارم بیام بچه هاو رفقای اون زمان و حوضه رو دوباره ببینم از کرمانشاه