جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عید غدیر - غدیر خم

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری نشست های تخصصی دانش افزایی معارف غدیر در مدارس علمیه این استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، سمیه عزیزی، امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست های تخصصی دانش افزایی معارف غدیر در مدارس علمیه این استان خبر داد و گفت: این نشست ها با همت موسسه آموزش عالی حوزوی خاتم النبین (ص) برای طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نشست های تخصصی دانش افزایی معارف غدیر با هدف گرامیداشت شعائر دین مبین اسلام و اهتمام به ترویج سیره اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد بیان داشت: آشنایی مبلغان با شخصیت والا و سیره زندگانی سعادت بخش اهل بیت(ع) به عنوان الگوی کامل و جامع و ارائه راهکارهای تبلیغ اثرگذار و کارآمد دینی برای مبلغان از جمله مهمترین اهداف اجرای برگزاری طرح نشست های تخصصی دانش افزایی غدیر است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان، تبیین گزاره اعتقاد و ولایت، معناشناسی ولی، علم و عصمت لازمه ولایت، ولایت امیرالمومنین(ع) تنها راه رسیدن به اصول دین، ولایت ائمه معصومین (ع) در هویت غدیر و فرق کامل و تمام شدن دین را از جمله مهمترین سرفصل های نشست های دانش افزایی غدیر عنوان کرد.

عزیزی در ادامه با اشاره به اینکه طرح های دانش افزایی غدیر در قالب ساعات آموزشی کارگاه های فشرده از 21 مرداد به مدت 10 روز در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار خواهد شد، گفت: تاکنون مدارس علمیه الزهرا(س) پلدختر و بنت الرسول(ص) الشتر برای برگزاری این طرح ها اعلام آمادگی نموده اند .

وی در پایان با بیان اینکه در دوره های گذشته استقبال خواهران مبلغه از این طرح ها چشمگیر بوده است، خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود بیش از 250 نفر از طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران در این نشست ها شرکت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha