پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محسن انصاری نیا

حوزه/ حجت الاسلام انصاری نیا گفت: در شهرستان سمنان، به دنبال محور قرار گرفتن ستاد نمازجمعه در فعالیت های فرهنگی شهر هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام محسن انصاری نیا، در دیدار اعضا و خادمیاران ستاد نمازجمعه شهرستان سمنان با امام جمعه این شهر، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، از نماز جمعه به عنوان قرارگاهی فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت:نمازجمعه دربردارنده زنجیره نیرومند فرهنگی و معنوی است و با گفتمان سازی می‌تواند نسل نوجوان و جوان را مشتاق خود سازد.

رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه سمنان تصریح کرد: در روایت آمده است که کسی که در نمازجمعه شرکت می کند، به واسطه هر بار حضورش، خداوندمتعال ثواب ۲۰۰ سال عبادت را به او می دهد.

وی افزود: باید بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، افق دید ما این باشد که نمازجمعه به عنوان یک قرارگاه فرهنگی تمام عیار برنامه ریزی و تدبیر داشته باشد.

حجت الاسلام انصاری نیا خاطرنشان کرد:در شهرستان سمنان، به دنبال محور قرار گرفتن ستاد نمازجمعه در فعالیت های فرهنگی شهر هستیم و تلاش داریم تا با برنامه ریزی دقیق یک باری را از دوش ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای برداریم.

وی افزود: ارتباط گیری با مدارس و دانشگاه ها و تشویق آنان به حضور در نمازجمعه از جمله اقدامات در حال پیگیری در ستاد برگزاری نمازجمعه سمنان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha