جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید حسین مومنی

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری دوره توانمند سازی مبلغین و روحانیون با شبهات جدید امامت و ولایت  خبر داد.

حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان اظهار کرد: با توجه به هجمه شدید ایجاد شبهات جدید در فضای حقیقی و فضای مجازی نسبت به مسئله امامت و ولایت وخاصه عرصه اعتقادی، تصمیم بر برگزاری دوره آموزشی در قالب کارگاهی تحت عنوان«دوره توانمندسازی مبلغین با شبهات جدید امامت و ولایت» کردیم.

وی با بیان اینکه هر چند این شبهات ریشه در قرون متوالی گذشته داشته است، تصریح کرد: امروزه این شبهات به شکل های جدید و به صورت بسته بندی نوین عرضه می شود، لذا مبلغین لازم است با این بسته بندی ها و شکل های جدید شبهات آشنا شوند.

 معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: آشنایی مبلغین با شکل ها و صورت های جدید شبهات اعتقادی در زمینه امامت و ولایت لازمه پاسخ دهی بهتر، بیشتر و صحیح تر هست، همچنین ارائه تحلیل مناسب و متناسب با شبهات جدید نیازمند آگاهی از شبهات جدید و شیوه های شبهه افکنی است.

وی افزود: براین اساس دوره توانمند سازی مبلیغن با شبهات جدید با حضور استاد حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی، مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) و مدیر سابق شبکه ولایت، به صورت کارگاه دو روزه در مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان، با شرکت بیش از یکصد طلبه برگزار شد.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha