جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حمید ملکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملکی با بیان این که لازم است قدر آوردن و آورده شدنمان در مسیر طلبگی را بدانیم گفت: این راهی که انتخاب کردیم مهم ترین چاشنی و عامل موفقیتش نشاط است، یعنی داشتن حس خوب .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین ملکی، معاون تهذیب حوزه های علمیه در دوره میثاق طلبگی که از امروز 9 مردادماه  1398 با حضور دانشجویان علاقه مند به تحصیل در علوم حوزوی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان تفرش آغاز شد، بیان داشت: بنده امثال شما را حسن باقری های زمان می دانم، از این حیث که این جوان هم سن و سال شما بود که چهره جنگ را تغییر داد و دوره جنگ به قبل و بعد از ایشان تقسیم شد.

وی با تأکید بر این که باید توجه داشته باشیم که ما را به اینجا هدایت کردند و آوردند و نیامده ایم، افزود: خاکدان حوزه علمیه خاکدان دیگری است و هر کسی لیاقت حضور در این مسیر را پیدا نمی کند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه ادامه داد: نخستین مسأله ای که باید مورد توجه باشد این است که ببینیم چطور شد،ما را به این سو هدایت کردند و چه ویژگی موجب دعوت ما به این مسیر شده است.

وی با بیان این که لازم است قدر آوردن و آورده شدنمان در این مسیر را بدانیم و شکرگزار حضرت حق باشیم، خاطرنشان کرد: این راهی که انتخاب کردیم مهم ترین چاشنی و عامل موفقیتش نشاط است، یعنی حس خوب داشتن.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی قرار گرفتن در مسیر اهل بیت(ع) را حس خوب دانست و گفت: این راه مشکلاتی دارد که از جنس مشکلات انبیاء است و این مشکلات حال آدم را خوب می کند.

وی اظهار داشت: در پیچ های خطرناک مشکلات اگر انسان حس خوب داشته باشد، موفق خواهد شد و به رشد و تعالی می رسد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه در پایان تأکید کرد: بیاییم با خود حضرت ولی عصر(عج) معامله کنیم و خودمان را فدایی حضرت بدانیم و پای معامله با حضرت بایستیم تا بتوانیم به تعالی رسیده و از فرماندهان جبهه فرهنگی حضرت حجت(عج) در جامعه باشیم.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیر IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    خاطراتم تو حوزه امام صادق تفرش زنده شد
  • ابوقاسم IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    یادش به خیر برا پایه ۳ میخواستم انتقالی بگیرم برم تفرش رفتم آموزش صحبت کردم هرچی شرط گذاشت قبول کردم آخرش گفت شما اهل فلان روستا هستی ما از شماها خوشمون نمیاد
  • 000 IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    خدا کند حوزه برای این جوانان برنامه داشته باشد و عمر آنها را بر باد ندهد
  • امیرحسین IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    یادش بخیر
  • طلبه IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    یادش بخیر بهترین دوران ، دوران اختبار و تثبیت بود
  • حسین میرمحب IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    دم همشون گرم
  • سید علی حسینی داورانی IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    استانهای دیگه هم داشتند چرا پوشش رسانه ای ندادید مثل استان محروم‌کرمان که‌مثل همیشه از عنایات مرکز محروم است
  • حمیدرضا سلمان IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    ان شاالله در این را پایدار باشند و بتوانند به نحو احسن به وظایف طلبگی خود عمل کنند