جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین مختاری

حوزه/ رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: تلاش داریم که برای معرفی بهتر دین و نیز تعاملات بیشتر، شعبه ای از دانشگاه مذاهب اسلامی در اقلیم کردستان عرق ایجاد و تاسیس کنیم.        

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، ظهر امروز با استاندار کردستان دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در این دیدار گفت: از استاندار و مجموعه استانداری کردستان که همواره حمایت های خود را از دانشگاه مذاهب اسلامی داشته اند تقدیر و تشکر می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین مختاری ادامه داد: بی شک حمایت های استانداری و دیگر مسئولان استانی ما را در رسیدن به اهداف و برنامه هایی که داریم کمک خواهد کرد و می توانیم به رسالت انقلابی و دینی خود بهتر برسیم.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان بعد از دانشگاه تهران قدیمی ترین دانشگاه می باشد، لذا این امر می تواند دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان را به قطب علمی و دینی منطقه تبدیل کند.

حجت الاسلام والمسلمین مختاری در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دانشگاه مذاهب اسلامی برنامه های بسیاری در سالهای اخیر تدوین کرده است که یکی از آنها ایجاد شعبات این دانشگاه در خارج از مرزها و دیگر کشورها می باشد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: تلاش داریم که برای معرفی بهتر دین و نیز تعاملات بیشتر، شعبه ای از دانشگاه مذاهب اسلامی در اقلیم کردستان عراق ایجاد و تاسیس کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha