جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار با دست اندرکاران دوره میثاق طلبگی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز باید رویکرد و اولویت جدی حوزه های علمیه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخگویی به نیازهای روز جامعه در داخل کشور و میادین بین المللی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، پنجشنبه ۱۰ مرداد با حضور در اردوگاه شهید بابایی، محل برگزاری اردوی میثاق طلبگی طلاب جدید، مسئله تبلیغ در جامعه اسلامی را مهم دانست و گفت: تبلیغ دین در جامعه یعنی تبیین معارف زندگی ساز اسلام ناب که در این مسیر شهدای گرانقدری تقدیم شده و اگر مجاهدت ها و رشادت های علما و مبلغین دین وجود نداشت، در حال حاضر دچار خسران شده بودیم.

مدیر حوزه علمیه خاطرنشان کرد: امروز معضلات اجتماعی باید توسط روحانیون به همگان یادآوری شود، چرا که از رسالت اصلی روحانیت امر به معروف ونهی از منکر است.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این که دشمنان تلاش می کنند مردم را از اعتقادات و ارزش های اسلامی منحرف کنند، تصریح کرد: امروز باید رویکرد و اولویت جدی حوزه های علمیه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخگویی به نیازهای روز جامعه  در داخل کشور و میادین بین المللی باشد.

حضور صمیمی در جمع  دست اندرکاران مدیریت حوزه استان

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا همچنین ظهر امروز از بخش های مختلف مدیریت حوزه علمیه قزوین بازدید و با معاونین حوزه استان به گفتگو پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha