پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حمایت از گروه های تبلیغی بسیاری ضروری است، خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش دشمن در جهت گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه، تقویت فعالیت های تبلیغی و فرهنگی سدی محکم در برابر این هجمه ها خواهد بود.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران از حضور فعال برخی گروه های جهادی تبلیغی همزمان با فصل تابستان، در مناطق مختلف استان خبر داد.

وی با بیان این که فعالیت تبلیغی این گروه ها در مناطق آسیب پذیر استان آثار مطلوبی را به همراه دارد، افزود: به طور حتم حضور مستمر گروه های تبلیغی و طلاب جوان در مناطقی که با آسیب های اجتماعی و فرهنگی مواجه هستند، می تواند بسیاری از این آسیب ها را به حداقل برساند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حمایت از گروه های تبلیغی بسیاری ضروری است، خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش دشمن در جهت گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه، تقویت فعالیت های تبلیغی و فرهنگی سدی محکم در برابر این هجمه ها خواهد بود.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که مناطق شمالی به دلیل شرایط جغرافیایی که دارند همواره با آسیب های اجتماعی بسیاری مواجه هستند، بیان داشت: متأسفانه برخی از این مناطق امروز به هیچ عنوان وضعیت فرهنگی مناسبی ندارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر برخی گروه های تبلیغی در سواحل دریا و مناطق گردشگر پذیر به فعالیت های تبلیغی مشغول هستند، خاطرنشان کرد: این حضور بسیاری از آسیب های اجتماعی را در این مناطق به حداقل رسانده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید از همه ظرفیت های تبلیغی موجود به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه بهره لازم گرفته شود، بیان داشت: تشکیل قرارگاه فرهنگی تبلیغی به منظور مقابله با این آسیب ها امری ضروری است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به سوالات شرعی، احکام مسافر و همچنین اجرای برنامه متنوع فرهنگی و تبلیغی از جمله مهم ترین وظایف مبلغان دینی در مناطق گردشگرپذیر است، خاطرنشان کرد: باید همه دستگاه های فرهنگی نیز در جهت گسترش فضای تبلیغی در مناطق آسیب پذیر همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که وضعیت فرهنگی برخی مناطق شمالی کشور به هیچ عنوان مطابق با مبانی دینی و انقلابی ما نیست، تصریح کرد: باید با کسانی که به دنبال هنجارشکنی در این مناطق هستند طبق قانون برخورد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha