دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یک هندو غذایی را که پیک موتوری مسلمان برایش آورده بود نپذیرفت!

حوزه/ یک مرد هندو غذایی را که یک پیک موتوری از شرکت تحویل غذا برایش آورده بود نپذیرفت، زیرا راننده پیک موتوری یک مسلمان بود. شرکت تحویل غذا حاضر نشد از مشتری هندو حمایت کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ایندیپندت، یک مرد هندو غذایی را که از رستوران برایش آورده بودند نپذیرفت، زیرا راننده پیک موتوری یک مسلمان بود.

شرکت تحویل غذای آن لاین زوماتو در هندوستان، از پیک موتوری مسلمان حمایت کرده و این اقدامش مورد تحسین مشتریان و کاربران شبکه های مجازی قرار گرفته است.

امیت شوکلا یک مشتری هندوی این شرکت شکایتی را در توییتر عنوان کرده و گفته بود که نمی خواهد پیک موتوری مسلمان برایش غذا بیاورد.

وی عنوان کرده بود که از حامیان نارندرا مودی نخست وزیر حزب دولت هندوی بهاراتیا جاناتا است.

نماینده شرکت تحویل غذا با این حال به این مشتری اعلام کرده که پیک موتوری در بیرون خانه وی است و او موظف است هزینه تحویل غذا را بدهد. مشتری نیز شرکت را به اقدام قانونی تهدید کرده است.

شرکت تهیه غذای هندی در این راستا از پیک موتوری مسلمان حمایت نشان داده و اعلام کرد: ما به ایدئولوژی هند و تنوع قومیتی مشتریان و شرکای محترم مان افتخار می کنیم. و اگر هم یک مشتری را در راستای دفاع از این ایدئولوژی و ارزش ها از دست بدهیم اهمیتی ندارد.

این حادثه سبب اختلافات زیادی در شبکه های مجازی شده، با این وجود بسیاری از سیاستمداران و شخصیت های هندی، از اقدام شرکت در رابطه با اتفاق مذکور حمایت کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha