شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برخورد بی شرمانه هندوی افراطی با مجری مسلمان، انتقادات گسترده در پی داشت

حوزه/ یک سیاستمدار هندو که برای شرکت در یک برنامه زنده به تلویزیون هندوستان دعوت شده بود، هنگام ورود یک مجری مسلمان، در اقدامی توهین آمیز دستانش را روی چشمانش گذاشت تا او را نبیند!

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از indiatoday، اقدام بیشرمانه یک سیاستمدار راست گرای هندو در تلویزیون هندوستان، انتقادات گسترده ای را در شبکه های مجازی این کشور به همراه داشته است.

آجای گوتام بنیانگذار حزب راست گرای «هوم هندو» در یک برنامه تلویزیونی زنده، برای اینکه چشمش به مجری مسلمان نیفتد، دستانش را روی چشمانش گرفت. این اقدام متعصبانه وی واکنش های انتقادی زیادی را در توئیتر برانگیخت.

این اتفاق زمانی رخ داد که وی به یک برنامه زنده در شبکه تلویزیونی خبر24  دعوت شده بود و هنگامی که چشمش به خالد، مجری تلویزیونی مسلمان افتاد، بی شرمانه دستانش را روی صورتش گرفت تا این مرد مسلمان و مجری تلویزیونی شناخته شده هندی را نبیند.

ویدئوی این اقدام هندوی افراطی به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شده و بسیاری کاربران این رفتار ناشایست او را محکوم کردند.

یک کاربر توئیت کرد: آجای گوتام رهبر هندو در یک برنامه بحث بود که یکدفعه روی چشمانش را پوشاند تا چشمش به خالد، یک مجری خبری مسلمان نیافتد! این یک برنامه طنز نیست! این تلویزیون ملی هند در سال 2019 است!

کار به جایی رسید که آنوردا پارساد، سردبیر ارشد شبکه خبری اخبار 24 پس از این حادثه، از اقدام وی ابراز وحشت کرده و اعلام کرد که این شبکه دیگر وی را به استودیو دعوت نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha