پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
یونس عالی پور

حوزه/ معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم: آمادگی داریم همکاری های لازم را با خبرگزاری حوزه در معاونت هماهنگی امور زائران استانداری داشته باشیم و از تعاملات و ارتباطات گسترده استقبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» یونس عالی پور، معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم در حاشیه بازدید از خبرگزاری حوزه که امروز شنبه 12 مردادماه 1398 صورت گرفت در نشست با مدیران و مسئولان این رسانه دینی و با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و همچنین 17مرداد روز خبرنگار، بیان داشت: قم دارای ظرفیت های وسیع فرهنگی است که تعامل حوزه های علمیه و استانداری قم می تواند بخش عظیمی از این ظرفیت را شناسایی و عملیاتی کند.

وی تجدید ساختار در برقراری ارتباط و تعاملات فیما بین را ضروری عنوان کرد و افزود: با تعاملات صحیح و مستمر می شود به نقاط مطلوبی در اجرای برنامه ها دست یافت.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم فعالیت خبرگزاری حوزه در سطح داخلی و بین المللی به ویژه در کشورهای لبنان، پاکستان و عراق را مورد توجه قرار داد وبیان داشت: رسانه ها به خصوص خبرگزاری حوزه که به یک نهاد مقدس وابسته است، باید اعتماد مردم را نسبت به اخبار خود به دست بیاورد و ظرفیت های وسیع حوزه را در جامعه ترویج کند.

وی با تأکید بر این که خبرگزاری حوزه باید فضای عاطفی و عالمانه در جامعه را ایجاد کند، خاطرنشان کرد: اگر این فضا در جامعه ایجاد شود، بسیاری از بدبینی ها و نگرانی های موجود برطرف خواهد شد.

عالی پور در پایان گفت: آمادگی داریم همکاری های لازم را با خبرگزاری حوزه در معاونت هماهنگی امور زائران استانداری داشته باشیم و از تعاملات و ارتباطات گسترده استقبال می کنیم.

در ابتدای این دیدار، رضا صالحی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری  قم نیز در سخنانی  ظرفیت خبرگزاری حوزه را مورد توجه قرار داد و بر  تعامل هرچه بیشتر این خبرگزاری با استانداری قم تاکید کرد.

خاطرنشان می شود: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد میرغیاثی ناظر علمی رسانه حوزه و حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه نیز گزارشی از فعالیت های رسانه حوزه ارائه کردند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ... IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    0 0
    همکاری با جاهایی مثل استانداری ...