سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
زهرا نعمتی - حوزه فارس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه غدیریه خواهران شیراز از برگزاری پایان دوره‌ها و کارگاه‌های پژوهش تابستانه ویژه طلاب و عموم خبر داد.

زهرا نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، از برگزاری پایان دوره‌ها و کارگاه‌های پژوهش تابستانه ویژه طلاب و عموم خبر داد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح علمی و تقویت گفتمان دینی است.

وی با تأکید بر اینکه تمرکز دشمن امروز بر ایجاد تنش و نافرمانی‌های اجتماعی است، افزود: وظیفه یک مبلغ علوم دینی، پژوهش در حوزه دین و دعوت به خیر است.

مدیر مدرسه علمیه غدیریه خواهران شیراز در ادامه عنوان کرد: باید مبلغانی کارآمد درزمینهٔ  دین، پرورش یابند تا بتوانند مسائل و مشکلات را برطرف کنند و همچنین در انتقال و مفهوم‌سازی فرهنگ دینی در جامعه کوشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره به مدت 9 روز با حضور اساتید مجرب و اعزامی از قم برگزار شد، در این دوره طلاب توانستند با شرکت در کلاس‌های آموزشی برگزارشده است.

نعمتی ابراز کرد: در این دوره دانش‌پژوهان توانستند مهارت‌های لازم را در فن بیان مهارت‌های ارتباطی، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان، مهارت و مدیریت دوران بلوغ، اخلاق و تهذیب، مهارت خودآگاهی و عقاید اسلامی(شیعه شناسی) کسب کنند، تا بتوانند پاسخ گوی افراد در عرصه‌های مختلف دینی و اجتماعی باشند.

وی همچنین از برگزاری گزینش دومین دوره آموزشی وارثین و سدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس خبر داد  یادآور شد: گزینش از طلاب، دانشجویان و دانش آموزان مددجو استان فارس جهت شرکت در دوره و کارگاه‌های مهارت افزایی انجام خواهد شد که هدف از گزینش تربیت نیروهای فرهنگی و پژوهشی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha