جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معارفه مدیر عامل صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات

حوزه/ مراسم معارفه مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات و تکریم سرپرست سابق این صندوق امروز در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین ستوده مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات و تکریم سید محمدحسین میرقیصری سرپرست سابق این صندوق، در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.
 

حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه در این مراسم سالروز ازدواج مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س) و آغاز ماه ذی‌الحجه را تبریک گفت.
 

وی از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین ستوده در مدت مسئولیتشان در مرکز خدمات استان البرز قدردانی کرد و افزود: استان البرز جزو استان‌های موفق مرکز خدمات در همه بخش‌ها بود و مدیر این مرکز با همت و انگیزه‌ای بالا برای اجرای مناسب برنامه‌های مرکز خدمات تلاش می‌کردند که قابل تقدیر است.
 

رئیس مرکز خدمات حوزه بیان کرد: امیدوارم با حضور حجت الاسلام و المسلمین ستوده در جایگاه مدیرعاملی صندوق قرض‌الحسنه و با استفاده از تجربیاتی که در استان البرز داشتند و همچنین همراهی همکارانمان در صندوق، شاهد توفیق و پیشرفت بیشتر این مجموعه باشیم.
 

وی با قدردانی از زحمات کارکنان صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات گفت: همکاران این صندوق با اخلاص، دلسوزی، همت و احساس مسئولیت کارها را دنبال می‌کنند و مطمئناً یاران خوبی برای مدیرعامل جدید آن خواهند بود.
 

حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه آقای میرقیصری در مدت مسئولیتشان در صندوق خیرخواهانه و دلسوزانه فعالیت می‌کردند، گفت: چارچوب‌ها در این مجموعه مشخص‌شده و بسیاری از امور انجام‌شده است و نیاز است از مدیران سابق صندوق قرض‌الحسنه که در موفقیت آن نقش داشته‌اند تشکر کنم.
 

رئیس مرکز خدمات حوزه با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه یکی از خدمات فراگیر مرکز است و مراجعات به آن بسیار زیاد است، تصریح کرد: تلاش‌های بسیاری برای موفقیت صندوق انجام‌شده است ولی باید این تلاش‌ها تثبیت شود تا این مجموعه به‌عنوان یک محور در حوزه علمیه مطرح شده و قابل تکیه همه بزرگان حوزه شود.
 

همچنین، حجت الاسلام و المسلمین ستوده ضمن تبریک حلول ماه مبارک ذی‌الحجه گفت: از حسن اعتماد ریاست مرکز خدمات تشکر می‌کنم و از همکارانم در صندوق درخواست دارم باهمتی مضاعف برای تحقق اهداف صندوق و همچنین تحقق خواسته‌های ریاست مرکز در خدمت به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) تلاش کنیم.
 

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات گفت: توسعه فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف از رویکردهای مهم صندوق خواهد بود و ان‌شاءالله با مشورت با صاحب‌نظران و همچنین همراهی همکارانم در صندوق بتوانیم این برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.
 

همچنین، آقای میرقیصری در سخنانی ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین ستوده، از رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای حمایت‌هایشان از مسئولان صندوق قرض‌الحسنه قدردانی کرد.
 

سرپرست سابق صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات در ادامه موفقیت‌های صندوق را مدیون حمایت‌های ریاست مرکز و راهنمایی همکاران این مجموعه دانست و با تشکر از تمامی کارکنان صندوق برای زحماتی که برای موفقیت این مجموعه کشیدند، تصریح کرد: در هر زمانی که نیاز باشد آماده همکاری با مدیرعامل جدید صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات برای پیشبرد اهداف آن خواهم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha