جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار یعقوب سلیمانی

حوزه/ فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه گفت: براساس آخرین آمار در سال گذشته بیش از 7 میلیون نفر از جبهه ها و مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید به عمل آورده اند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار یعقوب سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران کردستانی اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا یکی از مهمترین رسالت های رسانه ها و خبرنگاران است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه با اشاره به اینکه استان کردستان در ایام دفاع مقدس همواره پیشانی جبهه های جنگ بوده است، گفت: استان کردستان در هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمنان ایستاد و اکنون نیز در مقابل جریان های منحرف و ضدانقلاب در حال دفاع از مملکت است، لذا مقام معظم رهبری درباره این استان به درستی فرمودند که :« کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش است».

این مقام نظامی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: خوشبختانه در طول سالهای اخیر کاروان های راهیان نور از نظر کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته اند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه گفت: یکی از برنامه های ما در بحث کاروان های راهیان نور معرفی بیشتر جبهه های غرب و شمال غرب کشور است و در این راستا برنامه ریزی های ویژه ای صورت گرفته است.

سردار سلیمانی در ادامه سخنان خود بیان داشت: خوشبختانه استقبال نسل جوان و نوجوان از کاروان های راهیان نور در این سالها چشمگیر بوده است که نشان از علاقه این نسل به تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه در پایان سخنان خود گفت: براساس آخرین آمار در سال گذشته بیش از 7 میلیون نفر از جبهه ها و مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید به عمل آورده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha