پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهدا

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: همه کسانی که در این سرزمین در کمال امنیت زندگی می کنند به نوعی مدیون شهیدان و ایثارگران هستند، لذا معرفی مجاهدت ها و جبهه های حق علیه باطل، حرکتی انقلابی در راستای آرمانهای شهدا و امام شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سعید مومنی، ظهر امروز در جمع اساتید و معاونین حوزه علمیه کردستان با اشاره به سفر سردار یعقوب سلیمانی، فرمانده قرارگاه راهیان نور کشور به این استان اظهار داشت: کردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در خط مقدم تقابل با دشمنان و عناصر ضدانقلاب قرار دارد و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کردستان با تاکید بر اینکه کردستان همواره دیوار مستحکم دفاع از انقلاب اسلامی است، گفت: در این مدت بارها شاهد بوده ایم که عناصر خودفروخته و تروریستی که اجیر شده استکبار جهانی می باشند، به کرار فرزندان این مرزوبوم و حافظان امنیت را به خاک و خون می کشند به امید آنکه بذر ناامیدی در بین مردم کردستان بکارند.

وی با تاکید بر اینکه کردستان و جبهه های آن در این مدت مهجور مانده است، بیان کرد: بسیاری از فرماندهان والامقام و وارسته در جبهه های کردستان به شهادت رسیده اند و اکنون ما وظیفه داریم که با تقویت کاروان راهیان نور، نام و یاد این عزیزان و شیرمردان را زنده نگه داریم.

حجت الاسلام مومنی گفت: سفر فرمانده قرارگاه راهیان نور کشور به کردستان نشان می دهد که دولتمردان برنامه های خاصی برای معرفی شهیدان و جبهه هایی غرب کشور در دستور کار دارند، لذا باید از تمامی امکانات فرهنگی خود برای معرفی هرچه بهتر جبهه های کردستان در هشت سال دفاع مقدس استفاده کنیم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: باید اذعان کردن که رسانه های استان و اصحاب قلم در معرفی هرچه بهتر شهدا و نیز مناطق جنگی کردستان آن گونه که شایسته است، فعالیت نداشته اند، لذا از صاحبان قلم می خواهیم که با معرفی شهیدان این استان، دین خود را به سرزمینشان ادا کنند.

حجت الاسلام مومنی در ادامه سخنان خود بیان داشت: همه کسانی که در این سرزمین در کمال امنیت زندگی می کنند به نوعی مدیون شهیدان و ایثارگران هستند، لذا معرفی مجاهدت ها و جبهه های حق علیه باطل، حرکتی انقلابی در راستای آرمان های شهدا و امام شهداست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کم رنگ شدن دوران هشت ساله دفاع مقدس در اذهان عمومی بی شک جای خود را به افکار غیراسلامی و ضدملی می دهد، لذا متولیان فرهنگی و فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید به خوبی این وضعیت را درک و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha