دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار از خانواده شهید

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین با خانواده شهید روحانی حجت الاسلام اکبر مهدیزاده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، صبح امروز با حضور در منزل شهید حجت الاسلام مهدیزاده، یاد و خاطره همه شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین در این دیدار معنوی، شهدا را مایه افتخار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت شده که هیچ چیز نمی تواند ذره ای از ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را جبران کند، چرا که این بزرگ مردان سخاوتمندانه در راه اعتلای اسلام و این کشور جان شیرین خود را تقدیم کردند.

وی تصریح کرد: خانواده های شهدا با صبر و بردباری و والدین شهدا با تربیت چنین فرزندانی که هر یک اسطوره های شجاعت، ایثار و تقوا هستند، اسلام عزیز را یاری کردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: یاد و خاطره شهدا تا ابد در ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.

دیدار با پیشکسوت دوران دفاع مقدس

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بعد از این دیدار، با حاج حسین اصلی بیگی، از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در این دیدار گفت: ما امروز وظیفه داریم راه نورانی شهیدان عزیزمان را ادامه دهیم و مراقب اعمال وکارهای خود در این دنیا باشیم، چرا که شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و کوتاهی کنیم، باید در قیامت پاسخگوی شهیدان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا همچنین از تلاش ها و خدمات ارزشمند حاج حسین اصلی بیگی در دوران دفاع مقدس قدردانی کرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha