پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم بزرگداشت شهادت امام باقر(ع) در مکه مکرمه

حوزه/ مراسم بزرگداشت شهادت امام محمد باقر علیه السلام توسط دفتر آیت الله فاضل لنکراین و با حضور حاجیان کشورهای مختلف و علما در مکه مکرمه برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه اجتماع عظیم عزاداران شهادت امام باقر علیه السلام در مکه مکرم توسط دفتر آیت الله فاضل لنکرانی با حضور حجاج کشورهای مختلف برگزار شد.

برپایه این گزارش همانند سالهای گذشته مراسم عزاداری سالروز شهادت امام باقر علیه السلام درمکه مکرم با حضور قریب به 1000نفر از حجاج بیت الله الحرام از کشورهای مختلف مانند عراق، لبنان، بحرین، افغانستان، پاکستان، ترکیه، آذربایجان و خصوصا حجاج ایرانی به همراه روحانیون و علما در عصر روز پنج شنبه 7ذی الحجه در سالن اجتماعات هتل دیارالجعفریه خیابان عزیزیه برگزار گردید.

این مراسم از 27 سال پیش بنا به توصیه مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی (ره) آغاز گردید و پس از آن هر سال با شکوه وعظمت و استقبال بیشتر ارادت مندان اهل بیت عصمت و طهارت روبرو شده است و مراسم امسال نیز باچنان استقبالی روبرو بود که جمعیت به بیرون هتل کشیده شد.

در مراسم امسال که باحضور آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی برگزار گردید. پس از نوحه سرائی و سینه زنی ، حجت الاسلام والمسلمین فاضل کدکنی از وعاظ مشهور مشهد مقدس به ابعاد شخصیتی و الگویی امام باقر علیه السلام به سخنرانی پرداخت.

مراسم بزرگداشت شهادت امام باقر(ع) در مکه مکرمه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha