چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 860023
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
حوزه و دانشگاه

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب همچنان دشمن به دنبال جدایی حوزه و دانشگاه است و در این سال ها هزینه های زیادی برای در مقابل هم قرار دادن طلاب و دانشجویان صرف کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مصطفی اسفندیاری عصر روز گذشته در نشستی با جمعی از نمایندگان دانشجویان شهرستان قروه، اظهار داشت: حرکت دانشجو و طلبه در یک راستاست و تفاوت این حرکت تنها در برخی از موارد است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام قروه گفت: طلبه و دانشجو هر دو در مسیر علم آموزی و دانش حرکت می کنند و آینده سازان این کشور محسوب می شوند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه با اشاره به اینکه حرکت منسجم و هماهنگ این دو قشر زمینه ساز توسعه کشور خواهد بود، گفت: دانشجویان در ابعاد اقتصادی، علمی و... نقش آینده سازان کشور را خواهند داشت و طلاب نیز به عنوان هادیان جامعه.

حجت الاسلام اسفندیاری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: یکی از مهمترین وجوه مشترک این دو قشر نخبه کشور، استکبار ستیزی و انقلابی گری است. در براندازی نظام ستم شاهی، دانشجو و طلبه در کنار همدیگر قرار گرفتند و نیروی عظیمی پدید آوردند و در کنار سایر اقشار جامعه، قیام بزرگ ملت ایران را علیه ظلم و جور رقم زدند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع)  قروه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب همچنان دشمن به دنبال جدایی حوزه و دانشگاه است و در این سال ها هزینه های زیادی برای در مقابل هم قرار دادن طلاب و دانشجویان صرف کرده است.

وی برنامه دشمن از هدف قرار دادن حوزویان و دانشجویان را تضعیف پایه های علمی آینده کشور دانست و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه و تداوم تعاملات این دو مرکز علمی، راه های نفوذ و جنگ نرم دشمن را مسدود می کند.

حجت الاسلام اسفندیاری عنوان کرد: امروز برخی از افراد فریب خورده دشمن در کسوت دانشجو و طلبه به دنبال اجرای پروژه نفوذ در مراکز علمی کشور هستند، لذا باید بصیرت و دشمن شناسی خویش را افزایش دهیم.

در ادامه این نشست، دانشجویان سؤالات، پیشنهادات و راهکاری های خود را برای تعامل بیشتر حوزه و دانشگاه مطرح کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha