پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
زکزاکی

حوزه/ مسعود شجره رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی و دوست صمیمی شیخ زکزاکی از دوران دانشجویی گفت: رژیم نیجریه شروط جدیدی برای معالجه شیخ زکزاکی وضع کرده است.

 به گزارش سرویس بین الملل حوزه ،بعد از انتشار اخبار ضد و نقیض درباره آزادی شیخ زکزاکی و معالجه ایشان، اخبار حاکی از آن است که ایشان هنوز آزاد نشده، بلکه شروط جدیدی از سوی رژیم نیجریه برای معالجه ایشان وضع شده است.

بر این اساس، ، مرضیه هاشمی، مجری پرس تی وی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد؛ به نقل از آقای مسعود شجره رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی، دوست صمیمی شیخ زکزاکی از دوران دانشجویی، و کسی که شخصا تیم پزشکی را برای معاینه شیخ زکزاکی به نیجریه برده بود اعلام کرد: شیخ زکزاکی آزاد نشده است.

 نه تنها شیخ زکزاکی آزاد نشده است، بلکه رژیم بوهاری نیجریه حتی برای فرستادن ایشان برای معالجه به هند شروط جدیدی گذاشته است.

وی همچنین گفته: شیخ زکزاکی در حال حاضر به سختی می تواند بایستد، از یک چشم نابیناست، در بدنش گلوله دارد و درصد مسمومیت بالا می تواند هر لحظه به قتل ایشان منجر شود.

شیخ زکزاکی هرگز آزاد نشده بود! قرار بود طبق رای دادگاه، ایشان در محاصره نیروهای امنیتی رژیم بوهاری به بیمارستانی در هند برود و به محض معالجه در محاصره نیروهای امنیتی رژیم بوهاری به نیجریه برگردد تا جلسات دادگاه ادامه یابد. که البته رژیم با تعیین شروط جدید سعی در ممانعت از سفر ایشان برای درمان دارد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha