دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: روحانیت نقش ممتازی در دوران دفاع مقدس داشته و هم دیگران را دعوت به دفاع کرده و هم خودش در میدان نبرد حضور یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، شب گذشته در مراسم چهلمین روز تدفین شهید گرانقدر، حجت الاسلام اکبر مهدیزاده که در مسجد جامع روستای طزرک برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای روحانیت، گفت: روحانیت در تمام عرصه های تاریخی این سرزمین حضور تاثیرگذاری داشته است.

استاد حوزه علمیه قزوین به حضور روحانیت در دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: روحانیت در دوران دفاع مقدس محور فعالیت های تبلیغی و رزمی بودند و به عنوان رزمنده یا فرمانده، همراه رزمندگان ما بودند.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: روحانیون ثابت کرده اند هر زمانی لازم باشد برای حمایت از نظام اسلامی در صحنه حضور دارند و شهادت و بازگشت پیکر مطهر روحانی شهید اکبر مهدیزاده پس از ۳۴ سال یکی از این افتخارات است.

وی ادامه داد: شهید مهدیزاده یکی از اسوه های درخشان استان قزوین محسوب می شود و به گفته همرزمانش به عنوان رزمنده ای دلیر، شجاع، در خط مقدم جبهه ها حضور می یافت.

در پایان این مراسم فیلم مستند «بازگشت»، کاری روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، به نمایش در آمد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha