جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار فدوی

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اینکه جبهه استکبار در حال نبرد مستقیم با حزب‌الله لبنان، انصار الله یمن، گروه‌های مقاومت فلسطینی و نیروهای مقاومت اسلامی در عراق است را باید ذیل رویارویی غیرمستقیم استکبار با ایران اسلامی طبقه‌بندی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، سردار علی فدوی، امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، با اشاره به اقتدار و عظمت روزافزون انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: این اقتدار و عظمت مرهون مجاهدت‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و نیروهای مسلح ما است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب و نظام اسلامی هم به قدرت و اقتدار ایران معترف هستند، اضافه کرد: همین اقتدار سبب شده تا پس از گذشت 31 سال از پایان جنگ تحمیلی هنوز هیچ کس جرأت شلیک حتی یک گلوله به سمت ایران اسلامی را نداشته باشد.

سردار فدوی تصریح کرد: رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس و تجربه گران‌قدر جنگ تحمیلی باعث شده دشمنان ما حتی خیال حمله به ایران را هم به اذهان خود راه ندهند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دلیل واهمه و ترس از رویارویی مستقیم با ایران اسلامی به سراغ دوستان انقلاب در منطقه رفته‌اند، اظهار کرد: اینکه جبهه استکبار در حال نبرد مستقیم با حزب‌الله لبنان، انصار الله یمن، گروه‌های مقاومت فلسطینی و نیروهای مقاومت اسلامی در عراق است را باید ذیل رویارویی غیرمستقیم استکبار با ایران اسلامی طبقه‌بندی کرد.

سردار فدوی با بیان اینکه البته دشمنان در نبرد با دوستان انقلاب هم شکست خورده است، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا به‌صورت رسمی اعلام کرد که ائتلاف مبارزه علیه دولت سوریه شکست خورد که این شکست درواقع شکست از ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: در یمن هم دشمنان جبهه مقاومت گمان می‌کردند می‌توانند در مدت یک هفته مقاومت یمن را شکست داده و به اهداف خود برسند، اما اکنون پنج سال است که در باتلاق یمن گرفتار شده و اکنون برای رهایی دست به دامان ایران اسلامی شده‌اند.

سردار فدوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار کرد: شأن مردم ایران نیست که در چنین وضعیت اقتصادی گرفتار باشند.

وی تصریح کرد: به این دلیل در چنین وضعیت اقتصادی گرفتار شده‌ایم که در این بخش به تکالیف خود به‌درستی عمل نکرده و پای کار نبوده‌ایم.

گفتنی است، در این مراسم سرهنگ ابوالقاسم چمن به‌عنوان فرمانده جدید سپاه خراسان شمالی معرفی و جایگزین سردار سید حسن مرتضوی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha