جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اربعین حسینی

حوزه/ مطاعی تاکید کرد: به اندازه کافی اتوبوس در پارکینگ ها وجود دارد و دپو شده اند و حتی میزان ناوگان بیش از تعداد مسافران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مطاعی، معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، با اشاره به اینکه تردد زوار در کلیه مسیر ها به خوبی در حال انجام است، گفت: بنده در مرز خسروی هستم و جلساتی با مسئولین قرارگاه اربعین در مرز خسروی برگزار کردیم و تمهیدات لازم برای بازگشت زوار دیده شده است.

وی افزود: تقریبا میزان ورودی به کشور دو الی سه برابر خروجی ها است. محورها پرحجم و پر ترافیک است اما به صورت روان در حال انجام است.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: زائران به محض ورود به کشور با اتوبوس ها تا قصرشیرین جابه جا می شوند و از آنجا با اتوبوس های بین شهری به مقاصدشان منتقل می شوند و زائرانی هم که با خودروی شخصی به مرز خسروی آمده بودند به راحتی به سوی مقاصدشان به راه می افتند.

وی تاکید کرد: به اندازه کافی اتوبوس در پارکینگ ها وجود دارد و دپو شده اند و حتی میزان ناوگان بیش از تعداد مسافران است و گاهی برای پر شدن مسافر باید صبر کنند.

مطاعی در خصوص ارائه خدمات موکب ها گفت: زائران بعد از ورود به مرز توسط موکب ها پذیرایی می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha