جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: اهل سنت و تشیع همگی برادرند و آنانی که دم از اختلاف می زنند به نوعی دستان استکبار و یاران شیطان هستند که نمی خواهند صلح و برادری در جامعه اسلامی برقرار باشد.

  ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: اولین و ابتدایی ترین وظیفه هر دولتی برای مردمش ایجاد امنیت و رفاه و سپس اشتغال و کار است،  این روز ها در بحث امنیت هیچ مشکلی نداریم، ولی مسئله اقتصادی و اشتغال مردم و جوانان را آزار می دهد.

امام جمعه مریوان ادامه داد: تضعیف حوزه های اقتصادی و بازارچه های مرزی که روزگاری ممری برای کسب درآمد و گذران زندگی مردم منطقه بود، باعث شده که بسیاری از نیروهای کار شهرستان مریوان یا به مرکز استان مهاجرت کنند و یا اینکه به تهران و دیگر کلانشهرها برای یافتن کار بروند.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: ملت ایران به ویژه قوم کرد، مردمانی نجیب، کم توقع و نمک شناس هستند، لذا هرچقدر دولت در استان هایی مانند کردستان سرمایه گذاری کند بی شک نتیجه آن را خواهد دید.

ماموستا شیرزادی در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی به دنبال خود ناهنجاری و بزهکاری را به دنبال خواهد داشت، گفت: نباید اجازه دهیم که مشکلات اقتصادی روحیه و ایمان مردم را تضعیف کنند.

امام جمعه مریوان در ادامه سخنان خود با ابراز خرسندی از سفر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به کردستان، اظهار کرد: بی شک حضور مسئولان عالی رتبه کشوری در این خطه چندین امتیاز بزرگ را به همراه خود خواهند آورد اولین امتیاز، تقویت حس امنیت در استان است که خوشبختانه کردستان از آن به خوبی برخوردار است. دومین امتیاز جلب اعتماد سرمایه گذاران برای حضور در استان است.

وی در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، اظهار داشت: اهل سنت و تشیع همگی برادرند و آنانی که دم از اختلاف می زنند به نوعی دستان استکبار و یاران شیطان هستند که نمی خواهند صلح و برادری  در جامعه اسلامی برقرار باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha