پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین دژکام-امام جمعه شیراز

حوزه/ امام‌جمعه شیراز با اشاره به رأی مردم به نفر اول برنامه عصر جدید، گفت: این خانم داستان اهدا قلب را نقاشی کرد و بسیاری از افراد را به گریه انداخت، اما رأی نخست را آورد؛ مردم در اوج سرگرمی، به ارزش‌ها و مسائل انسانی توجه دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطف‌الله دژکام صبح امروز در دیدار با فرماندار شیراز که مناسبت هفته دولت، در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته دولت هفته بزرگداشت از خدمات دولت است، اظهار داشت: این‌گونه نیست که روزی کار و توقع از دولت نباشد.

وی بابیان اینکه جایی که زمینه برای گره‌گشایی از مشکلات مردم برای شما فراهم‌شده است، بسیار ارزشمند است که باید قدر آن را دانست، افزود:  اگر در انجام خدمت کوتاهی کنیم، ائمه(ع) ناراحت می‌شوند، ممکن است که شما بگویید مردم حقوق شهروندی دارند اما از نگاه دینی حق آنان بیشتر است، چرا باید فردی که امام زمان(عج) او را دوست دارد به آن کم‌توجهی کنیم.

وی در توصیه‌ای به مدیران ابراز کرد: انسانیت و مردانگی بسیار مهم است، کاری کنید که نان زن و بچه کسی را نبرید، مطمئن باشید در پیشگاه خداوند سربلند خواهید شد، هر کاری می‌توانید برای رضای خدا و انجام امور مردم انجام دهید، تا جایی که می‌توانید نان نبرید.

امام‌جمعه شیراز با اشاره به تحلیلی از برنامه عصر جدید، عنوان کرد: پیرامون برنده شدن فرد در عصر جدید سؤال پرسیدم که بیان کردند برنده خانمی بوده که موضوع آن نقاشی با شن بوده است که در نوع خود جالب است و همچنین بیان کردند که او داستان اهدا قلب را نقاشی کرد، درحالی‌که آن سه چهار نفر و گروه بعدی اگر مردم صرفاً دنبال سرگرمی بودند آنان سرگرم‌کننده‌تر بودند این خانم بسیاری از افراد را به گریه انداخته بود، اما رأی نخست را آورده است؛ مردم ما در اوج سرگرمی باز توجه به ارزش‌ها و مسائل انسانی بسیار زیاد است اگرچه مابقی نیز خوب بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم به نشاط و شادی نیاز دارند، اما در همان حال ارزش‌ها نیز بسیار مهم است، نباید برخی مواقع چیزهایی را آن‌قدر مهم کنیم که نگاه گرایش عمومی جامعه را مورد بی‌اعتنایی قرار دهیم، دو الی سه گروه‌ها بیان می‌کردند که قومیت ما به ما رأی دهند، درصورتی‌که این خانم نامی از قومیت نبرد، عموم مردم فهیم هستند و می‌دانند چه‌کاری را انجام می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تصریح کرد: امیدواریم همه ما بتوانی جهت‌گیری که مردم به‌سوی ارزش‌ها و کارهای انسانی دارند مورداحترام قرار دهیم و اسرار نکنیم که جا آن را تغییر دهیم چراکه هم در دنیا و هم در آخرت ضرر خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha