پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کمک‌رسانی طلاب حوزه علمیه هامبورگ به سیل زدگان کلات خراسان رضوی
خدمت رسانی به سیل زدگان خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام الهایی سحر، با بیان اینکه بازسازی ۷۰۰ منزل آسیب دیده از سیل اخیر در دستور کار قرارگاه بقیة‌الله (عج) است، گفت: بیش از ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی منازل منطقه عین دو اهواز جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام قاسم الهایی سحر، مسئول قرارگاه سازندگی و خدمت‌رسانی بقیة‌الله (عج)، با اشاره به حضور ۲۶۰ نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه بقیه‌الله(عج) در مناطق سیل‌زده، اظهار داشت: پس از فروکش کردن سیل، برنامه‌ریزی برای حضور قرارگاه در یک از مناطق محروم و سیل‌زده طراحی شد که بر این اساس منطقه عین دو اهواز به‌عنوان محور فعالیت قرار گرفت.

وی با اشاره به محورهای فعالیت این قرارگاه در زمینه عمران و سازندگی، خدمات‌رسانی، اشتغال، برنامه‌های فرهنگی و تربیتی، فعالیت‌های بانوان بیان کرد: بازسازی و تکمیل ۷۰۰ منزل آسیب دیده از سیل اخیر در منطقه عین دو در دستور کار قرارگاه جهادی است.

مسئول قرارگاه سازندگی و خدمت‌رسانی بقیة‌الله (عج) افزود: پیش‌بینی می‌شود که تا شش ماه آینده بتوان تکمیل ۷۰۰ منزل آسیب دیده از سیل اخیر در عین دو اهواز را تکمیل و تحویل مردم منطقه داد.

حجت‌الاسلام الهایی سحر، پیرامون اعتبار بازسازی و احداث منازل منطقه عین دو، افزود: نزدیک به ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خیرین از تهران، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام‌های مردم، یک میلیارد تومان سبد کالا بوده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha