شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نمازجمعه بندرعباس

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده به منظور زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و دیدار با مراجع عظام و علما راهی شهر مقدس قم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در نخستین سفر خود پس از انتصاب به عنوان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، جهت زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) و دیدار با مراجع عظام تقلید و علما به شهر مقدس قم سفر کرد.

دیدار با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، آیت الله مصباح یزدی بنیانگذار و مدیر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، جلسه با حجت الاسلام و المسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، از برنامه های امروز دوشنبه ۴شهریور سفر نماینده ولی فقیه در هرمزگان به قم است.

امام جمعه بندرعباس فردا سه شنبه(۵ شریور) نیز با حضرت آیت الله علوی گرگانی، آیت الله سعید تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور دیدار  می کند و در جلسه ای با حجت الاسلام و المسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه، شرکت خواهد کرد.

مسایل مهم فرهنگی استان هرمزگان از جمله کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) و کنگره ملی شهدا، محور گفتگوهای حجت الاسلام و المسلمین عبادی در دیدارهای جداگانه با مرجع عظام و علما در این سفر است.

زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه های سفر دو روزه نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس به شهر مقدس قم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha