پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده سابق جمهوری خواه: از نقشم در ایجاد ترامپ عذرخواهی می کنم و شرمنده ام!

حوزه/ جو والش که به تازگی به رقابت های انتخاباتی 2020 به عنوان رقیب ترامپ وارد شده در مصاحبه ای اعلام کرد که از نقشش در ایجاد ترامپ و دفاعیه هایش از او عذرخواهی می کند و شرمنده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  ABC، جو والش نماینده سابق کنگره آمریکا که در انتخابات 2020 به رقابت با دونالد ترامپ وارد شده، در مصاحبه ای روز یکشنبه صبح با جورج استفانوپولوس خبرنگاران ای بی سی، ضمن اعلام ورودش به مسابقات، از بیانیه هایی که در طی سال های گذشته به دفاع از ترامپ منتشر کرده عذرخواهی کرد.

والش در گفت‌وگو با «ای بی سی» ضمن اعلام اینکه به عنوان دیگر نماینده جمهوری‌خواه به رقابت با  ترامپ می‌پردازد، با بیان اینکه ترامپ کاملا برای ریاست جمهوری آمریکا فردی «ناشایست» می باشد، در پاسخ به اینکه آیا خودش فرد مناسبی برای قضاوت درباره ترامپ می باشد یا نه گفت: من خودم به خلق ترامپ کمک  کردم. و باید بگویم اعتراف سختی است.

وی گفت: به عنوان عضوی از حزب می خواستم در واشنگتن تغییر ایجاد کنم و فرای ایدئولوژی متفاوت و سیاست ها پیش رفتم و قضیه را به سوی نفرت شخصی پیش بردم. حرف های زشتی درباره رئیس جمهور اوباما زدم که پشیمان هستم.

والش گفت: سخت است اما تصور می کنم که به انتخاب ترامپ کمک کردم و احساس مسئولیت می کنم.

این نماینده جمهوری خواه گفت: ما الان در کاخ سفید فردی را داریم که هرگز به خاطر حرف هایی که زده و کارهایی که کرده عذرخواهی نکرده و به نظرم این یک ضعف است که حاضر به عذرخواهی نباشد. من خودم در ایجاد شخصیتی مثل ترامپ نقش داشتم و الان بسیار پشیمانم.

گفتنی است دور بعدی انتخابات آمریکا که در تاریخ 3 نوامبر سال آینده میلادی برگزار خواهد شد، نه تنها برای دموکرات‌ها بلکه برای جمهوری خواهان به چالش تازه ای مبدل شده است. دموکرات ها   20 رقیب انتخاباتی برای ترامپ معرفی کرده اند و جمهوری خواهان نیز پایشان به رقابت کشیده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha