پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکریان با انتقاد از ورود بدعت ها به عزاداری حسینی، گفت: امروز جامعه اسلامی هر چه دارد به برکت فرهنگ حسینی است، به همین دلیل دشمن می کوشد تا این فرهنگ عظیم را در جامعه کمرنگ کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در نشستی با جمعی از فعالان هیئت های مذهبی مازندران، با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، بر ضرورت برنامه ریزی به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های این ماه با عظمت تأکید کرد.

وی با بیان این که محرم ماه عزا و ماتم است، افزود: هیئت های مذهبی نقش بسیا مهمی در برگزاری با شکوه مراسم عزاداری ماه محرم بر عهده دارند.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که عزاداری ماه محرم باید در شأن سید و سالار شهیدان برگزار شود، خاطرنشان کرد: هیأت های مذهبی باید مراقب باشند تا گرفتار بدعت و خرافه در عزاداری ها نشوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که متأسفانه در سال های اخیر شاهد ورود برخی بدعت ها در مراسم عزاداری حسینی بودیم، تصریح کرد: این گونه مسائل موجب خدشه دار شدن این مراسم کهن خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن به دنبال انحراف در مسیر عزاداری های حسینی است، بیان داشت: امروز جامعه اسلامی هر چه دارد به برکت فرهنگ حسینی است، به همین دلیل دشمن می کوشد تا این فرهنگ عظیم را در جامعه کمرنگ کند.

حجت الاسلام شکریان تصریح کرد: مراسم عزاداری امام حسین(ع) باید با کسب معرفت حسینی همراه باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در سال های اخیر اشاره کرد و آن را نمایش اقتدار امت اسلامی در برابر جهانیان دانست و گفت: دشمن از عزت و عظمت مسلمانان بسیار عصبانی است و می کوشد از این شور حسینی بکاهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مراسم عزاداری امام حسین(ع) هر سال باید باشکوه تر از سال گذشته برگزار شود، خاطرنشان کرد: هیئت های مذهبی باید با برنامه ریزی مناسب زمینه را برای حضور پرشور مردم به ویژه نسل جوان در هیأت ها فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha