جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم

حوزه/ رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم با اشاره به آغاز طرح تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر لزوم اجرای هماهنگ طرح های نهادهای فعال کشور در این عرصه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  دکتر محمد حیدری امروز در نشست هم اندیشی طرح تبیین گام دوم انقلاب اسلامی با رویکرد قشر جوان که با تصویب شورای عمومی استان قم به دبیری جهاددانشگاهی قم آغاز شده است گفت: زمانی که بحث بیانیه گام دوم از سوی مقام معظم رهبری صادر شد و ایشان تاکید داشتند که با منشورات دیگر تفاوت دارد زیرا روی همه فراز های آن کار شده و ایشان نیز روی همه این فرازها نظارت و حساسیت داشته اند.

وی افزود: تبیین این بیانیه بسیار مهم است و پس از صدور این بیانیه، جوششی در میان دستگاه ها و نهادها ایجاد شد که امیدواریم این مفاد به جامعه رسانده شود.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: جهاددانشگاهی همچون همه دستگاه ها این دغدغه را دارد و به همین دلیل به کنکاش این مقوله پرداخت و در همین زمینه نیز جلسات متعددی برگزار کرد؛ در همین راستا به این نتیجه رسیدیم که باید با قدرت وارد صحنه شویم.

وی اظهارکرد: با توجه به اهمیت جوانان در این بیانیه طرح جامعی را آماده کردیم و به شورای عمومی استان بردیم و تصویب شد که در بحث تبیین چند نشست با صاحب نظرات برگزار کنیم و پیش از نشست ها، پیش نشست هایی را برگزار کنیم و در ادامه به نشر این مباحث و اجرای مفاد بیانیه بپردازیم.

حیدری اظهارکرد: به دلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شور و هیجان خوبی در استان شکل گرفت ولی خوشبختانه از تعجیل های بی مورد نیز جلوگیری شد و طرح های مختلف بررسی شد تا بهترین طرح ها انتخاب شد؛ جهاددانشگاهی نیز یک طرح جامع را ارایه کرد و تصمیم گرفته شد که این بیانیه فازبندی شود و گام به گام تبیین شود.

وی با ذکر این مطلب که در اجرای چنین طرح هایی باید فعالیت هماهنگ انجام شود، یادآورشد: این هماهنگی لازم است تا فعالیت ها، نقیض یک دیگر نباشند و از موازی کاری نیز دست بردارند؛ گام دوم شروع شده است و با این هجمه ای که رخ داده است نمی توانیم مثل چهل سال پیش آزمون و خطا داشته باشیم. امروز باید با چشم باز وارد این جریان شویم و باید بدانیم که در زمینه اقتصاد و عزت و روابط خارجی و... به چه سمتی می رویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha