پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 862118
۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
فرمانده بسیج مستضعفین کشور

حوزه/ فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور به بی نظیر بودن جمهوری اسلامی ایران در بُعد فرهنگی در دنیا اشاره کرد و گفت: ملت ایران، ملتی قوی و مستحکم استَ، البته باید توجه به آسیب ها و تهدید های فرهنگی را ضروری و لازم بدانیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار غلام رضا سلیمانی، ظهر امروز در همایش مجمع عالی بسیج استان فارس که با حضور مسئولان و مدیران استانی در پادگان امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: نظام مقدس اسلامی دهه پنجم را قدرتمندانه آغاز کرده است، از این رو مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کرده اند.

وی به مولفه های قدرت نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و افزود: قدرت دارای ابعادی از جمله فرهنگی، سیاسی، علمی، فناوری و اقتصادی است؛ ما در بعد سیاسی یک ملت قدرتمندی در دنیا هستیم.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، مردم سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی را الگویی برای دیگر کشور ها دانست و تصریح کرد: نظام سیاسی برخوردار از قانون و رهبری ولایت فقیه است، تراز سیاسی و بُعد سیاسی قدرت ملت ایران یک بُعد بسیار قابل اعتنا است.

وی با بیان اینکه مولفه های قدرت تنها مولفه های قابل محاسبه نیست و یک مولفه های معنوی و نرم را نیز باید در نظر بگیریم، عنوان کرد: به لحاظ محاسبات مادی، در قدرت نرم کشور برتر هستیم.

سردار سلمیانی در ادامه اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در بعد فرهنگی نیز بی نظیر است، تمام شواهد و ادله در این بعد وجود دارد که ملت ایران یک ملتی قوی و مستحکم استَ، اما باید توجه به آسیب ها و تهدید های فرهنگی را ضروری و لازم بدانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha