شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهیدان رجایی و باهنر

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: تروریسم و پرورش و صدور تروریست به اقصی نقاط دنیا از ابزارهای اصلی سلطه طلبی غرب در جهان امروز محسوب می شود.

حجت الاسلام محمد اسدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در خراسان شمالی، با گرامیداشت هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم و سالگرد حادثه تروریستی به شهادت رساندن شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هشتم شهریور، روز مبارزه با تروریسم که سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است، یادآور جنایت کسانی است که در بستر حمایت های آمریکا و قدرت های غربی در آغازین روزهای شکل گیری نظام اسلامی چنین فاجعه ای را انجام دادند.

وی افزود: امروزه تروریسم به یکی از ابزارهای اصلی نظام سلطه برای گسترش، تقویت، تحکیم، تثبیت سلطه و حاکمیت آنان در سراسر جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام اسدی اضافه کرد: از شرم‌آورترین اشکال حمایتی غرب از تروریسم، حمایت از «تروریسم دولتی» همچون رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: تروریسم دولتی بدین‌معنا است که کشتن و از میان بردن فیزیکی افراد، در قالب قانون از سوی مجلس یا دولتی به تصویب برسد و در دستور کار سازمانهای امنیتی و نظامی آن کشور قرار گیرد.

حجت الاسلام اسدی در ادامه به تلاش جبهه استکبار برای نابودی اسلام ناب اشاره کرد و با بیان این که دشمن برای رسیدن به این هدف شوم خود گروه های تروریستی نظیر داعش و النصره را در منطقه به وجود آورد، گفت: این گروه های تروریستی پرورش یافته دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای حوادث تروریستی، مطرح کرد: جمهوری اسلامی ایران از زمان شکل گیری انقلاب مورد هجمه دشمنان قرار داشته و اقدامات تروریستی کوری نیز در کشور صورت گرفته است، اما مردم همواره قاطعانه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و با اتحاد و یکپارچگی بر اقتدار نظام افزوده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha