پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسجد و کلیسای نشویل، سومین جشنواره میان ادیانی سلامتی را برگزار کردند

حوزه/ در جشنواره میان ادیانی «سلامتی» که توسط مرکز اسلامی نشویل و قدیمی ترین هیات مسیحیان این شهر برای سومین سال برگزار می شد، به بیمه نشدگان خدمات رایگان درمانی ارائه گردید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از positivelynaperville، مسجد و کلیسای نشویل در ایالت تنسی آمریکا، با همکاری همدیگر اقدام به برگزاری جشنواره میان ادیانی آزاد «سلامتی»  می کنند که هدف آن توجه به مراقبت های بهداشتی و درمانی رایگان برای بیمه نشدگان می باشد.

 این رویداد برای سومین سال توسط مرکز اسلامی نشویل و یکی از قدیمی ترین هیات های مسیحیان این شهر  7 سپتامبر گزار خواهد شد که در آن فراد 16 سال به بالا واکسن آنفلانزا، و آزمایش هایی چون بررسی فشار خون ، بررسی قند خون ، مشاوره در مورد مدیریت وزن ، مینی ماساژ ، آزمایش بینایی و غربالگری سرطان دهان دریافت خواهند کرد. آن ها همچنین می توانند به غرفه های مختلف صحبت کرده و با دندان پزشکان، ارتوپدی ، چشم سنجی صحبت کرده و جلسه معاینه رایگان کوتاهی نیز داشته باشند.

همچنین ، پزشکان مختلف مراقبت های بهداشتی پنج دوره مختلف یک ساعته را در موضوعاتی مانند زندگی با فشار خون بالا یا زندگی با دیابت ارائه می دهند. میان وعده های سالم نیز در طول روز  به شرکت کنندگان در جشنواره سرو می شوند.

همانند سال های گذشته اعضای دو اجتماعی مذهبی مسلمان و مسیحی نقش استقبال کننده و راهنما در نشست ها را ایفاء می کنند.

پزشکان کلینیک رایگان ، دانشجویان پرستاری محلی و پزشکان بخش مراقبت های بهداشتی نیز تخصص شان و زمانشان را اهداء می کنند.

 گفتنی است در دو سال گذشته صدها نفر در این جشنواره شرکت کرده و پس از آن به مشتریان دائمی درمانگاه رایگان مرکز اسلامی تبدیل شدند. این درمانگاه مراقبت های بهداشتی با کیفیت را بدون درنظرگرفت  نژاد، مذهب و وابستگی سیاسی به افراد بدون بیمه ارائه می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha