جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش شیرخوارگان حسینی

حوزه/ شجاع‌زاده از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه ماه محرم در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: این مراسم امسال در بیش از 70  نقطه استان برگزار خواهد شد.

امیر شجاع زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در آذربایجان‌غربی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی(ع) در اولین جمعه ماه محرم، سال گذشته در 62 نقطه از استان برگزار شد و امسال در بیش از 70 نقطه استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته در مراسم دو ساعته شیرخوارگان حسینی حدود  115 نفر در سطح استان شرکت کردند و ۱۵هزار دست لباس به همراه سربند یاصاحب الزمان (عج) در جمع شیرخوارگان توزیع شد و امسال نیز 12 هزار دست لباس توزیع خواهد شد.

مسئول مجمع جهانی علی اصغر (ع) در آذربایجان غربی ادامه داد: این مراسم در بیش از 70 نقطه از آذربایجان‌غربی برپا می‌شود که 36 نقطه آن مربوط به شهر ارومیه مرکز استان می‌باشد

وی ادامه داد: سال گذشته در حین برگزاری این همایش 5 درمانگاه برای ویزیت رایگان نوزادان در ارومیه در نظر گرفته شده بود.

شجاع زاده اضافه کرد: همایش شیرخوارگان حسینی، ساعت ۸ صبح روز جمعه 15 شهریورماه و همزمان با ششمین روز از ماه محرم الحرام در آذربایجان‌غربی آغاز خواهد شد و برگزاری نمایشگاه عکس نیز از دیگر برنامه‌های مجمع جهانی علی اصغر (ع) در آذربایجان‌غربی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha