شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین برته

حوزه/ مدیراطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه تصریح کرد: جریان سازی و اثرگذاری از ویژگی های ممتاز و برجسته رسانه حوزه علمیه است.

 به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته در نشست مشترک با رئیس جامعةالمصطفی العالمیه که در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین عباسی از رسانه رسمی حوزه های علمیه برگزار شد، اظهارکرد: جامعه المصطفی مولود مبارک و شجره طیبه انقلاب اسلامی است که امروز آثار و برکات آن همانند انوار خورشید جهان را در زیر پرتو خود دارد.

وی فعالیت خبرگزاری و افق حوزه را فعالیتی مطالبه گرانه و جریان ساز برشمرد و گفت: مخاطبان خبرگزاری حوزه و نشریه افق حوزه غالبا نخبگان و جریان سازان رسانه ای هستند.

حجت الاسلام والمسلمین برته با بیان این که در عرصه رسانه ای در 2 بخش مکتوب و رسانه فعالیت داریم، بیان داشت: در بخش مکتوب نشریه افق حوزه را داریم که نشریه ای خبری تحلیلی است و در بخش رسانه خبرگزاری حوزه را داریم که به 5 زبان فعالیت می کند.

وی افزود: در بخش مکتوب نشریه افق حوزه را داریم که تنها نشریه ای است که با مجوز شورای عالی فعالیت دارد و به صورت هفتگی چاپ و تقدیم علاقه مندان می شود.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه با اشاره به فعالیت 15 ساله نشریه افق حوزه، ادامه داد: در کنار نشریه اقدام به چاپ و انتشار ویژه نامه هایی با محتواهای مفید، جدید و بعضا کمیاب کرده ایم که برای مخاطبان بسیار مفید بوده است.

استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت خبرگزاری حوزه اشاره کرد و اظهارکرد: امروز این خبرگزاری با وجود محدودیت های مالی به 5 زبان دنیا فعالیت داشته و دارای 21 درگاه رسانه ای و بیش از 130 هزار مخاطب مباشر است.

حجت الاسلام والمسلمین برته به نقش مهم و اثر گذار جامعه المصطفی در جهان اسلام اشاره کردو گفت: مجموعه رسانه حوزه آمادگی دارد برای طلاب حوزه های علمیه دوره های سواد رسانه ای را برگزار کند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha