جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام اکبرزاده

حوزه / حجت الاسلام اکبرزاده، انقلاب اسلامی را بین الطلوعین  ظهور امام زمان (عج) دانست و گفت: بستر سازی ظهور حضرت از عاشورا شروع شده و اگر به معرفتی برسیم که حاضر و غایب بودن امام معصوم برای ما یکسان باشد، امام برای ما ظهور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام ناصر اکبرزاده صبح امروز در مراسم قرائت دعای ندبه که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بین الطلوعین ظهور امام زمان (عج) است، اظهار داشت: ظهور تدریجی امام زمان (عج) از زمان عاشورا شروع شده است و اگر به معرفتی برسیم که حاضر و غایب بودن امام معصوم برای ما یکسان باشد، امام برای ما ظهور کرده است.

وی ادامه داد: یکی از شرایط سربازان امام عصر(عج)، دلدادگی آنان به امام زمان(عج) است و انسان باید شیفته امام باشد و اگر دل در گرو امام ندهیم به جایی نخواهم رسید.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی در ادامه با بیان اینکه اگر در عزاداری‌های امام حسین(ع) این محبت به دست نیاید که به یاری امام خود بشتابیم، اصافه کرد: عاشورا به ما درس داد محبتی که باعث یاری امام نشود، فایده ای ندارد.

وی، استقامت را یکی دیگر از درس‌های عاشورا عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از درس‌های عاشورا استقامت هست که احوالات حضرت زینب (س) در ماه محرم و صفر نمونه بارز آن می‌باشد که باید سرمشق و الگوی منتظران امام زمان (عج) باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha