پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سقائیان نژاد

حوزه/ شهردار قم با بیان اینکه شهرداری، قوه قضائیه و نیروی انتظامی جزو پرمراجعه‌ترین نهادها در کشور هستند گفت: به همین خاطر بخشی از امور مرتبط با این نهادها هم مشترک است و همکاری مستمر آنها گره مشکلات مردم را باز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری مدیرکل جدید دادگستری استان قم، با تقدیر از مساعدت‌ها و همکاری‌های دستگاه قضائی با مجموعه شهرداری اظهار کرد: اگر قوه قضائیه و شهرداری کنار هم باشند آرامش مردم تامین می‌شود.

وی با تاکید بر تامین رفاه عمومی با مشارکت نهادهای بلدیه و عدلیه گفت: در دوره گذشته جلسات ماهانه بین مجموعه مسئولان دادگستری و شهرداری برگزار می‌شد که به برکت همین جلسات و نشست‌ها بسیاری از مشکلات و معضلات برطرف شد و نتیجه آن برکات بسیار خوبی برای شهر بود.

شهردار قم با بیان اینکه شهرداری، قوه قضائیه و نیروی انتظامی جزو پرمراجعه‌ترین نهادها در کشور هستند افزود: به همین خاطر بخشی از امور مرتبط با این نهادها هم مشترک است و همکاری مستمر آنها گره مشکلات مردم را باز می‌کند.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با حضور حجت‌الاسلام والمسملین مظفری شاهد تعاملات بیشتر دستگاه قضائی با شهرداری در راستای رفع مشکلات مردم و پیشرفت شهر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha