جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سروستانی

حوزه/ حجت‌الاسلام سروستانی خواستار ارائه راهکارهای مؤثر و عملیاتی به منظور نشر و گسترش ابعاد مختلف بیانیه گام دوم در بین اقشار مختلف جامعه و همچنین تقویت بنیان خانواده در مجالس و محافل ایام محرم و صفر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، نشست فعالان حوزوی و چهره‌های سرشناس بوشهر با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، ظهر امروز به منظور دریافت و استفاده از دیدگاه‌ها، با محوریت عملیات محرم 1441 در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست ضمن تشریح اهداف برگزاری این نشست، بهره‌مندی از نقطه نظرات و دیدگاه‌های فعالان حوزه تبلیغ در عرصه‌ی تبیین بیانیه گام دوم و تحکیم بنیان خانواده در عملیات محرم را از محورهای این نشست برشمرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در ادامه سخنان خود خواستار ارائه راهکارهای مؤثر و عملیاتی به منظور نشر و گسترش ابعاد مختلف بیانیه گام دوم در بین اقشار مختلف جامعه و همچنین تقویت بنیان خانواده در مجالس و محافل ایام محرم و صفر شد.

وی بر نقش پررنگ مبلغین و فعالان عرصه‌ی تبلیغ در تحقق اهداف بیانیه گام دوم و همچنین تقویت بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

در این نشست هر کدام از افراد شرکت کننده به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون روش‌های استفاده از ظرفیت مجالس عزاداری حضرت امام حسین(ع) در تقویت بنیان خانواده و همچنین تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha