پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سازمان اسلامی مینه توبا بزرگداشت 20 سال فعالیت را برگزار می کنند

حوزه/ در مراسم شام گالا که قرار است پنج شنبه هفته آینده در شهر مینه توبای کانادا برگزار شود، انجمن «خدمات اجتماعی اسلامی (ایسا)» بزرگداشت بیست سال فعالیت خود را جشن می گیرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از winnipegfreepress، انجمن خدمات اجتماعی اسلامی (ایسا) در ایالت مینه توبای کانادا که به منظور ارائه خدمات اجتماعی و ارائه حمایت های مرتبط با سلامت روانی به مسلمانان کانادایی و آمریکایی تشکیل شده، قرار است در چند روز آینده (19 سپتامبر) بزرگداشت بیستمین سال فعالیت هایشان را جشن بگیرند.

پنج شنبه هفته آینده 19 سپتامبر، ایسا سالگرد بیستمین سال فعالیت هایش را در مراسم شام گالا در موسسه ویکتوریا در مینه توبا برگزار می کند.

شاهینا صدیقی، در رابطه با سال 1999، سال تاسیس انجمن می گوید: نیازهای زیادی بود که مساجد و سازمان های اسلامی قادر به رسیدگی به آن ها نبودند و خانواده های مسلمان بحران هایی داشتند و جایی را نداشتند که به آن پناه ببرند.

صدیقی برای حل مشکل آستین بالا زده و همراه با سه تن دیگر انجمن ایسا را تشکیل داده اند.

وی که به عنوان داوطلب و مدیر اجرایی ایسا در کانادا فعالیت می کند می گوید: هیچ سازمان دیگری مختص رسیدگی به خانواده های مسلمان نبود و به نمایندگی از آنان در سیستم های مختلف فعالیت نمی کرد.

از نظر صدیقی این مراسم سالگرد فرصتی برای جشن گرفتن دستاوردهای داوطلبان آن ها در کمک به تازه واردان مسلمان در مینه توبا برای حرکت در سیستم خدمات اجتماعی ، مشارکت مدنی و ارائه مواردی مانند مشاوره ، میانجیگری و حل اختلافات می باشد.

صدیقی گفت: ما به یک مکان آماده برای حل مسائل یا مشورت در مورد موضوعات مختلف پیش روی جامعه خود تبدیل شده ایم.

وی افزود: این همچنین شامل آموزش هایی درباره همه بخش های ارائه دهنده خدمات در هنگام کار با مسلمانان از نظر فرهنگی و ایجاد پل هایی بین جوامع مختلف برای پرداختن به مسئله نژادپرستی در جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha