جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه هیئت‌رئیسه جامعةالمصطفی در گرگان

یکصدوسی‌وهشتمین جلسه هیئت رئیسه المصطفی به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی، با حضور اعضای هیئت رئیسه، در جامعةالمصطفی- واحد گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور اعضای هیئت رئیسه المصطفی در واحد گرگان، از تلاش و مجاهدت‌های رئیس، کارکنان و استادان این نمایندگی تقدیر و تشکر به عمل آورد و یادآور شد با توجه به زیرساخت‌های به‌وجودآمده در این نمایندگی امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت حداکثر بهره‌برداری را بنماییم.

وی با تأکید بر اهمیت فعالیت‌های المصطفی در حوزه مذاهب و تأثیرگذاری آن در جهان اسلام، همکاری و همراهی بیشتر همه مدیران سازمان مرکزی به منظور توسعه و تقویت جامعةالمصطفی- واحد گرگان و تحقق این مأموریت را خواستار شد.

سپس هیئت رئیسه، ضمن ارزیابی چگونگی روند اجرای مصوبات جلسه یکصدوبیست‌ویکم در جامعةالمصطفی- واحد گرگان، درخواست‌های مطرح‌شده را مورد بررسی و تصویب قرار دادند.

«حجت‌الاسلام والمسلمین‌ تقوی»، رئیس جامعةالمصطفی- واحد گرگان نیز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، به رئیس المصطفی و اعضای هیئت رئیسه خیر مقدم گفت و از حضور آنان در این نمایندگی سپاس‌گزاری نمود و سپس گزارش اجمالی از برنامه‌ها و فعالیت‌های جامعةالمصطفی- واحد گرگان در حوزه‌های گوناگون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و پشتیبانی ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha