پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محرومیت زدایی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: تاکنون 8 هزار پروژه محرومیت‌زدایی و عام‌المنفعه در سطح استان کردستان انجام و یا در حال انجام است، لذا امیدواریم با مشارکت مسئولان دولتی، مردم و خیرین، روندتوسعه و پیشرفت کردستان شتاب بیشتری بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی، ظهر امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: این روزها استکبار جهانی چندین گزینه را برای برخورد با نظام مقدس جمهوری اسلامی در نظر گرفته است که همه مسئولان باید در این زمینه کاملا هوشیار باشند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به این گزینه ها اشاره کرد و گفت: اولین برنامه و راهکار دشمن، ایجاد جنگ روانی است و از این طریق می خواهد به اهداف شوم خود در سطح جامعه برسد.

این فرمانده نظامی ادامه داد: راهبرد دیگر دشمنان برای تقابل با نظام و ملت اسلامی ایران، تحریم و تشدید فشارهای اقتصادی است؛ دشمن با این حربه ناجوانمردانه به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است، ولی بصیرت و دشمن شناسی مردم این توطئه معاندان را تاکنون خنثی کرده اند.

سردار رجبی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: ایجاد فشار برای کشاندن مسئولان ایران پای میز مذاکرات، سومین راهبرد دشمنان است و با این کار می خواهند آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببرند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ادامه داد: با وجود این همه توطئه و دسیسه مختلف دشمنان همگان به عینه شاهدیم که ملت و نظام اسلامی در برابر همه این توطئه محکم و استوار ایستاده است و دشمن همچنان در طول این 40 سال از عمر انقلاب ناکام مانده است.

این مقام نظامی تصریح کرد: یکی از دلایلی که دشمنان امروز نمی توانند نگاه چپ به این نظام داشته باشند، قدرت و اقتدار نیروهای مسلح در بحث بازدارندگی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: یکی از ابتدایی ترین رسالت های سپاه پاسداران برقراری امنیت پایدار مردمی است و در این راه با همکاری دیگر نیروهای مسلح و امنیتی برای ایجاد امنیت پایدار از هیچ کوششی فروگذار نیستیم.

سردار رجبی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امروز امنیت در استان مرزی کردستان در بالاترین حد خود قرار دارد که این نتیجه تلاش نیروهای مسلح و امنیتی می باشد. خوشبختانه در سال های اخیر نیروهای بسیج مردمی در بحث آمادگی رزمی به حدی رسیده اند که به راحتی در مقابل دشمنان و اشرار و کوردلان منافق همانند کوه ایستاده اند و به هرگونه تجاوز آنان پاسخ کوبنده ای می دهند.

این مقام نظامی افزود: ایجاد توازن در اقدامات توسعه‌ای، پیاده‌سازی نظامات ابلاغی، توسعه، ارتقای جدی شایستگی‌های پاسداری و سطح سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان از دیگر اقدامات محوری سپاه کردستان است.

سردار رجبی تاکید کرد: بسیج و سپاه در کنار هم و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به دولت در کردستان پای کار هستند و برای محرومیت زدایی در سطح استان تلاشهای خاصی در حال انجام است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: تاکنون 8 هزار پروژه محرومیت‌زدایی و عام‌المنفعه در سطح استان کردستان انجام و یا در حال انجام است، لذا امیدواریم با مشارکت مسئولان دولتی، مردم و خیرین، روندتوسعه و پیشرفت کردستان شتاب بیشتری بگیرد.

سردار رجبی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلابی اسلامی بهترین خدمت برای مردم و تودهنی محکم برای استکبار است.

وی با اشاره به اینکه سپاه در حوزه کمک به بازگشت مهاجرین و مهاجرت معکس مردمان سه تا چهار روستا را با کمک مسئولان به خود روستا برگردانده است، گفت: سپاه بیت المقدس کردستان 61 پروژه محرومیت‌زدایی را در شهرستان سروآباد انجام داد و در مراسم افتتاح پروژه‌ها شاهد خوشحالی و شادی مردم منطقه بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha