پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمید دامغانی - سمنان

حوزه/ سرهنگ دامغانی گفت: ۴۱ هزار رزمنده از استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی و دفاعی اعزام شدند و در ۵۵ عملیات این دلاورمردان خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی، در آئین رژه نیروهای مسلح استان در سمنان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس برجسته‌ترین عرصه افتخارآفرینی و ایثار ملت ایران در برابر هجمه و رویکردهای خصمانه دشمنان در طول تاریخ بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان تصریح کرد: منویات امام راحل انگیزه بسیار قوی برای حضور آحاد ملت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود و با وحدت همه‌جانبه اقشار مردم دفاع مقدس در کشو جاودانه شد.

وی با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  ولایتمداری، استقامت و ایثار را از امام حسین (ع) آموختند و با توجه به باورهای دینی برای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند، افزود: با رهبری امام خمینی(ره) مردم ایران آموزه‌های دینی و ولایتمداری را فراگرفتند و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نشان از غیرت ایرانی برای نبرد علیه باطل دارد.

سرهنگ دامغانی با بیان اینکه سمنان یکی از استان‌های ممتاز کشور در اعزام رزمندگان به جبهه‌های جنگ در هشت سال دفاع مقدس بود و این غیورمردان با عزت و سربلندی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، خاطرنشان کرد: استان سمنان پنج خانواده دارای سه شهید، ۱۲۵ خانواده دارای ۲ شهید و هفت هزار جانباز جنگ تحمیلی دارد که این مومنان برای پایداری نظام جمهوری اسلامی در کشور همواره در تلاش بودند.

وی با بیان اینکه استان سمنان از نظر شاخص ایثارگری و تعداد اعزام رزمند به جبهه‌های جنگ در هشت سال دفاع مقدس نسبت به جمعیت به ترتیب در رتبه سوم و دوم کشور قرار دارد، گفت: ۴۱ هزار رزمنده از استان در هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی و دفاعی اعزام شدند و در ۵۵ عملیات این دلاورمردان خوش درخشیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha