جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم پیاده روی اربعین حسینی

حوزه/ مسئول بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند از اعزام دانشجویان این دانشگاه برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: دانشگاه نیز برای تسهیل زیارت وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته است.

ابوالفضل سازنده در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، به عزم جدی دانشجویان برای حضور پر شور در اربعین امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به سیاست‌های اخیر نظام جمهوری اسلامی و توجه ویژه مقام معظم رهبری به حضور پرشور در پیاده روی عظیم اربعین حسینی این سفر زیارتی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام اربعین حسینی برای دانشجویان دانشگاه آزاد بیرجند، و اینکه دانشجویان برای ‌ثبت نام به دفتر بسیج یا امور فرهنگی دانشگاه مراجعه کنند، گفت: امسال برای دومین سال پیاپی با مساعدت‌های انجام شده با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، امکان حضور در راهپیمایی اربعین حسینی برای دانشجویان فراهم شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده دانشجویان مشمول برای خروج از کشور نیاز به قرار وثیقه ندارند، تاکید کرد: اگر حضور در اربعین برای دانشجویان تسهیل شود، استقبال خیلی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

 سازنده با بیان اینکه با رایزنی‌های صورت گرفته دانشگاه آزاد اسلامی یک میلیون تومان وام قرض الحسنه برای سفر اربعین به دانشجویان این دانشگاه که در قالب کاروان‌ها اعزام می‌شوند، پرداخت می‌کند، گفت: اعزام از ۱۳ مهر ماه به مدت ۱۲ روز خواهد بود.

وی ادامه داد: اربعین فرصت طلایی فرهنگی است و باید با هم افزایی بیشتر و بهتر از این فرصت بهترین بهره را ببریم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند با اشاره به عظمت سرور و سالار شهیدان و بیان این‌که وظیفه داریم برای زنده نگه داشتن راه امام حسین(ع) همواره تلاش کنیم، تصریح کرد: ایام اربعین از بهترین فرصت‌ها برای تبلیغ و ترویج فرهنگ حسینی(ع) است.

سازنده با بیان اهمیت زیارت اربعین، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با تسهیل خروج از کشور برای دانشجویان مشمول با نظر نظام وظیفه ی کشور افراد متقاضی حشور در اربعین بیشتر شود.

انتهای پیام/ ن 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha