شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
برگزاري كارگاه مهارت افزايي بيان تفسير در حوزه خواهران هرمزگان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی مهارت افزایی بیان تفسیر ویژه اساتید خبر داد.

معصومه ترکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: دوره دو روزه مهارت افزایی بیان تفسیر ویژه اساتید مقطع سطح دو با حضور حجت الاسلام محسن قمرزاده، پژوهشگر و استاد حوزه و دانشگاه، در مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان افزود: با توجه به تغییر کتب درسی، حضور تمامی اساتید تفسیر مدارس سطح دو استان در این دوره الزامی بود.

 ترکان، ارتقا توان علمی و عملی اساتید را هدف برگزاری دوره دانست و خاطر نشان کرد: دوره مهارت افزایی بیان تفسیر با حضور 15 نفر از اساتید سطح دو استان، در دو نوبت صبح  و عصر در دو روز برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش ها در دو مرحله حضوری و غیر حضوری برگزار می شود، تصریح کرد: در دوره غیر حضوری اساتید قبل از دوره، فایل های آموزشی کتاب تفسیر «مهارت های بیان تفسیر سوره های قرآن کریم» از حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور و برخی دیگر از فایل های آموزشی با موضوع تفسیر مطالعه کرده اند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان  ادامه داد: استاد پس از برگزاری آزمون عملی از اساتید دوره، نقاط قوت و ضعف آن ها را در ارائه مطالب و شیوه های کلاس داری بیان می کند.

 ترکان با تاکید بر اینکه پس از پایان دوره، آزمون کتبی نیز از اساتید گرفته می شود، اظهار کرد: اساتید پس از قبولی در دوره، گواهی پایان دوره و مجوز تدریس درس تفسیر در مقطع سطح دو دریافت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha