سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نجیمی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام بیش از 360 مبلغ خواهر و بردادر در طول ماه محرم به مناطق مختلف استان یزد خبر داد.

­­حجت الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، از تمامی مردم درالعباده یزد به ویژه هیئات عزاداری، مداحان، شاعران، مبلغین و مبلغات که در دهه اول محرم با حضور فعال خود زمینه ساز ایجاد شور و شعور حسینی در سطح استان بودند تشکر کرد و افزود: مردم استان یزد بار دیگر ثابت کردند که با تمام وجود پای کار اهل بیت (ع) ایستاده اند و لقب حسینیه ایران برازنده این استان و مردم ولایتمدار آن است.

وی اعزام مبلغ را از برنامه های اصلی این اداره کل در مناسبت های ملی و مذهبی از جمله ماه محرم معرفی کرد و افزود: در قالب طرح محرم 1441 و با هماهنگی های صورت گرفته در دهه اول ماه محرم 367 مبلغ خواهر و برادر به مناطق مختلف استان اعزام شده اند.

حجت الاسلام نجیمی تصریح کرد: از مجموع مبلغین و مبلغات اعزامی 189 مبلغ بومی و 178 مبلغ غیر بومی اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی بوده اند که به مساجد، تکایا، هیئات و مناطق مختلف روستایی و شهری اعزام شده اند.

وی ادامه داد: اجرای طرح محتوایی عملیات محرم 1441 از دیگر برنامه های این اداره کل به شمار می رود که هشت گروه از اقشار تأثیرگذار شامل مداحان، هیئات، شعرا، مبلغات، مبلغین و ... به مدت چهار روز در خصوص طرح «هم سرنوشتیم» و «بیانیه گام دوم انقلاب» از آموزش های لازم بهره منده شدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد از دیگر برنامه های این اداره کل در ماه محرم را برگزاری گردهمایی طلایه داران عرصه فرهنگ دینی و تبلیغ با حضور مبلغین و مبلغات، برگزاری جلسات با هیئات مذهبی، اعضای شورای هیئات مذهبی، اعضای کانون مداحان و شعرای آیینی، دستگاه های مرتبط، سرکشی از مراسم هیئات و برشمرد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha