پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ حجت‌الاسلام مولوی از اعزام ۱۴۰ مبلغ به پایانه‌های مرزی خوزستان خبرداد و گفت: ازآنجایی که زیارت اربعین حسینی باید همراه با معرفت باشد، انتظار داریم که مبلغین این معرفت را در دل زائرین با انجام فعالیت‌های تبلیغی ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام مولوی، مسئول امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در خصوص اعزام مبلغ به نقاط صفر مرزی خوزستان، اظهار داشت: دفتر تبلیغات هم‌زمان با آغاز سفرهای اربعینی، اقدام به اعزام مبلغ به نقاط مرزی خوزستان کرده که در این راستا، به‌صورت روزانه ۱۴ نفر را به سه‌نقطه «پایانه مرزی چذابه»، «پایانه مرزی شلمچه» و «عین دو» اعزام می‌کند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۴۰ نفر در ایام اربعین به نقاط صفر مرزی اعزام می‌شوند، گفت: برپایی نماز جماعت، تبلیغ چهره به چهره، اقامه عزای اباعبدالله الحسین(ع) و گفتگو با زائرین، بخشی از عمده فعالیت‌های مبلغین در ایام اربعین است که حدوداً ۱۰ روز به طول می‌انجامد.

حجت‌الاسلام مولوی، با اشاره به اینکه زیارت زائرین باید همراه با معرفت باشد، تصریح کرد: انتظار داریم که مبلغین این معرفت را در دل زائرین با انجام فعالیت‌های تبلیغی ایجاد کنند.

مسئول امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان تصریح کرد: إن‌شاءالله با تقویت بیش‌ازپیش مبلغین بتوانیم مردم به‌ویژه جوانان را برای انجام یک زیارت با معرفت، آماده کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha