جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طلاب بسیجی

حوزه/ حجت‌الاسلام سنجری در هفته دفاع مقدس بر لزوم آمادگی نظامی طلاب و روحانیون تاکید کرد و گفت: طلاب علاوه بر فعالیت‌های جهادی و عام المنفعه، در امور نظامی و دفاع از کیان مملکت و آرمان‌های شهدا آمادگی کافی را داشته باشند.

حجت‌الاسلام محسن سنجری مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان امروز با اشاره به هفته دفاع مقدس، ادامه داد: با وجود دلاوری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی و به اتمام رسیدن این جنگ طولانی در شرایطی که ما حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن ندادیم، تکلیف از ما ساقط نشده و در دفاع از آرمان‌های اسلام و ایران مکلفیم.

مسئول بسیج طلاب استان کرمان در ادامه با اشاره راه‌اندازی گردان صاحب الزمان (عج)  گفت: این گردان به منظور امور رزمی، تبلیغی امدادی راه اندازی شد و در کنار بحث های رزمی، تبلیغی و امدادی، مسئله نظام وظیفه طلاب و دوره‌های آموزش مقدماتی و ... نیز مدنظر خواهد بود.

وی اضافه کرد: لازم است طلاب و روحانیون جهت دفاع از حریم ولایت و حتی حرم اهل بیت علیهم السلام توانمندی نظامی را داشته باشند. و برنامه‌ی پیش روی گردان نیز آماده‌سازی طلاب است تا در صورت احساس نیاز در دفاع از انقلاب (چه در عرصه نظامی، چه جنگ سخت و چه جنگ نرم) بتوانند به راحتی وارد عمل شوند.

 سنجری خاطرنشان کرد:  در صددیم با سازماندهی طلاب و روحانیون بسیجی، آنان را علاوه بر امور دفاعی، برای برنامه‌های جهادی و بسیجی مثل تشکیل گروه‌های جهادی، اعزام مبلغ به راهیان نور (به همراه اتوبوس های راهیان و قرارگاه‌های مستقر در مناطق مختلف اهواز و...)، حضور در کارگاه های آموزشی (آموزش‌های نماز، سخنرانی و خطابه، احکام) و ... آماده کنیم.

وی در پایان از همکاری مناسب حوزه علمیه استان با بسیج طلاب و روحانیون تقدیر کرد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha