چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حذف عنوان شهید از معابر

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مزدوران استکبار که چشم به غرب و دشمنان دارند امروز با دستور ارباب‌های خارجی خود به دنبال حذف نام و یاد شهدا هستند و در این حرکت هم با شکست سنگینی مواجه خواهند شد

حجت الاسلام محمود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی با اشاره به این‌که در دفاع مقدس رزمندگان با تبعیت از امام امت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، اظهار داست: در جنگ تحمیلی هماهنگی شرق و غرب برای شکست دادن و به زانو در آوردن جمهوری اسلامی ایران بود که با رشادت سربازان اسلام دشمن در توطئه خود با شکست مواجه شد و  پیروزی نصیب مردم ایران شد.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه کشور در جنگ هشت ساله صدمات زیادی را متحمل شد، اما با این وجود اثرات مثبت زیادی داشت که تقویت روحیه استقلال و مقاومت از جمله این آثار بود. رهبر انقلاب هم به این مطلب که ما در جنگ، انقلاب را به دنیا شناساندیم، اشاره کرده اند، و در سایه فرهنگ دفاع مقدس، مقاومت و استکبارستیزی مردم تقویت شد.

امام جمعه نقده در ادامه با اشاره به اهداف دشمنان داخلیوخارجی در حذف نام و یاد شهدا از معابر و اذهان عمومی، افزود: دشمن در همه صوف وارد شده و به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و می‌خواهد از درون کار خود را پیش ببرند و از جمله این اقدامات به دنبال حذف فرهنگ شهدا و نام شهدا است، چرا که تا زمانی که نام شهدا در کشور باقی است نمی‌توانند ایثار و شهادت را از بین برده و بر مسلط شوند.

حجت الاسلام محمود ابراهیمی ادامه داد: منافقین داخلی که چشم به غرب و دشمنان دارند، امروز با دستور ارباب‌های خارجی خود به دنبال حذف نام و یاد شهدا هستند و در این حرکت هم با شکست سنگینی مواجه خواهند شد.

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن نام شهدا و ایثار و مقاومت است، اما مردم و جوانان آن‌ها را ناکام خواهند گذاشت و امروز همه وظیفه دارند از شهدا دفاع کرده و این توطئه را هم خنثی کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه تنها راه نجات بشر حکومتی بر فرهنگ دینی و اسلامی است، گفت: در چهل سالگی انقلاب این نقطه به عیان معلوم گشته است که تنها راه نجات پیرویاز ولایت فقیه در زمان غیبت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha