جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حقیقی

حوزه/ حجت الاسلام حقیقی گفت:طبق تفاهم نامه مشترک بین مرکز تخصصی نماز و جامعه الزهرا، دوره های تربیت مدرس معارف نماز برای طلاب خواهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری« حوزه، حجت الاسلام حقیقی  با بیان این که دوره های تربیت مدرس معارف نماز برای طلاب خواهربرگزار می شود، بیان کرد: طبق تفاهم نامه مشترک بین مرکز تخصصی نماز و جامعه الزهرا، دوره های تربیت مدرس معارف نماز برای طلاب خواهر برگزار می شود که اول مهر سال 1398 آغاز سومین دوره آن است.

وی افزود:تعداد 200 نفر از طلاب خواهر سطح 2 و 3  در این دوره ثبت نام کردند که  بعد از گذراندن مصاحبه  40 نفر موفق به حضور  در این دوره شدند.

رئیس اداره آموزش مرکز تخصصی افزود: دو دوره گذشته نزدیک به 100 نفر فارغ التحصیل داشته است که مرکز تخصصی نماز از طلابی که این دوره را گذرانده اند و به توانمندی های لازم جهت تدریس و تبلیغ رسیده اند را در مراکز مختلف استفاده می کند.

وی ادامه داد:  این دوره که در طول یک سال تحصیلی برگزار می شود مانند دوره طلاب آقایان است با اندکی تفاوت در سر فصل های آموزشی و اجرایی و در پایان دوره برای کسانی که نمره کافی و شرایط آموزشی را دارا باشند گواهی صادر می شود و به عنوان استاد معارف نماز محسوب می شوند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha