دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
سرلشکر باقری

حوزه/ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: طبق آمار، شش میلیون رزمنده دفاع مقدس بیش از ۴۶ روز در جبهه‌ها حضور پیدا کردند که شامل دریافت کارت ایثارگری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در حاشیه مراسم رونمایی از «کارت ایثارگر رزمندگان» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم با بهره‌گیری از برکات دفاع مقدس بتوانیم به اهداف و منافع ملی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه امروز از کارت ایثارگری رزمندگان رونمایی شد، گفت: در اسناد راهبردی شورای خدمت‌رسانی به رزمندگان، این کارت به رزمندگانی تعلق می‌گیرد که بیش از ۴۵ روز در جبهه‌ها حضور پیدا کرده باشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: طبق آمار، شش میلیون رزمنده از ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی آن زمان، جهاد و آحاد ملت بیش از ۴۵ روز در جبهه‌ها حضور یافتند که شامل دریافت این کارت می‌شوند.

سرلشکر باقری بیان کرد: در یک فرآیند سه ساله کارت ایثار رزمندگان بین مشمولان توزیع خواهد شد. با وجود این کارت، هماهنگی با رزمندگان تسهیل خواهد شد و طبق قانون، خدماتی که در نظر گرفته می‌شود به رزمندگان ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وجه ارزشمند و مهمترین ویژگی کارت ایثار رزمندگان، شناسایی، هویت‌بخشی و ساماندهی رزمندگان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اکبر IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 0
    خودآگاه میده یابایدمراجعه دریافت کردازکجابپرسیم